Frågebank

Tidsbokad tjänst

10 resultat

  • Behöver jag vara hemma vid besöket?

    Ja, du behöver vara hemma vid besöket eftersom fönstren även ska putsas på insidan.

  • Hur får jag min faktura?

    Fakturan skickas till dig via e-post några dagar efter att fönsterputsningen är utförd. Om vi saknar en registrerad e-postadress skickas fakturan istället med post.

    Tips! Du kan enkelt ansluta dig till e-faktura via din internetbank för smidigare hantering av framtida fakturor.

  • Vad behöver jag förbereda inför invändig fönsterputsning? 

    För att förenkla för både dig och våra fönsterputsare ser vi gärna att ni har förberett för vårt putsbesök hemma hos dig så att fönstren är lättillgängliga. Möbler och andra föremål som utgör hinder, t.ex soffa, grill m.m bör flyttas ut från fönsterna minst en meter.

  • Binder jag upp mig om jag bokar invändig fönsterputsning?  

    Nej, vi har ingen bindningstid.
    Denna typ av tjänst bokas vid behov när det passar dig, en eller flera gånger under året – det är helt upp till dig.

  • Hur gör jag för att boka invändig fönsterputsning?

    Om du önskar invändig fönsterputsning bokas detta enkelt via vår hemsida. Välj tjänsten ”Utvändigt & Invändigt – En gång”. Här fyller du i antal fönster, fönstertyp och vad som ska putsas i beställningsformuläret. Vi behöver information om dina fönster för att vi ska kunna boka in korrekt tid och ta fram ett pris åt dig.

    När vi mottagit din beställning bokar vi in en tid åt dig så snart vi kan och skickar en bekräftelse via e-post med din bokade tid. Vi ser helst att ni är hemma under tiden putsningen sker, och har möjlighet att berätta för putsarna vilket arbete ni vill ha utfört. Har du inte möjlighet att boka via hemsidan, går det givetvis bra att kontakta kundservice så hjälper vi dig!

    Tips! Vi rekommenderar att boka din in-och utvändiga fönsterputsning i god tid, speciellt vid högtider.

  • Kan jag boka er tjänst för fönsterputsning av endast vissa specifika fönster istället för hela fastigheten?

    Absolut – det går utmärkt att boka putsning av enbart specifika fönster i stället för hela fastigheten. Kontakta vår kundservice med dina önskemål, så anpassar vi din beställning efter det. På så sätt ser vi till att du får precis den putsning du önskar.

  • Kan ni utföra fönsterputsning på olika våningsplan, inklusive övervåningar och källare?

    Ja, vi utför även fönsterputsning på källarvåningen eller övervåningen om så önskas. Informera kundservice om eventuella tillval.

  • Utför ni fönsterputsning på hög höjd?

    Vi utför även putsning av fönster på hög höjd så länge putsarna bedömer att det går att ställa stegen på ett säkert sätt. För fönsterputsning av svåråtkomliga fönster behöver du boka tjänsten ”Utvändigt & Invändigt – En gång”. Denna tjänst utförs av ett annat arbetslag som har utbildning av rent vattensystem som kan behöva användas vid svåråtkomliga fönster eller vid putsning av fönster över en höjd på 6 meter.

  • Behöver jag tillhandahålla några verktyg eller material för fönsterputsningen?

    Nej, vi har med oss allt som behövs för att utföra en fönsterputsning i våra bilar.

  • Vi skulle vilja putsa vårt företag, hur går vi tillväga?

    Vi ser gärna över ert företag och möjligheten att putsa era fönster. Hör av er till oss via mail eller telefon för att veta mer.