Vad gör jag om jag har klagomål på utfört arbete?

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig, det kan finnas smuts kvar eller så har fönstret kanske blivit skadat.

Om det finns smuts kvar så tänk på att en fönsterruta har mer än en sida, i nio fall av tio sitter smutsen på insidan.

Dessa reklamationer brukar vi få på våren eller hösten då solen står lågt.
Om du har dubbelkopplade fönster finns det tre fönsterytor som smutsen kan sitta på, om så är fallet kan det vara dags att beställa en ”Alla-Sidors” puts.

Om ni misstänker att vi har skadat fönstret eller inte är nöjda med putsningen så är ni välkomna att kontakta kundtjänst för att göra en skadeanmälan/reklamation. Glöm inte att uppge Vad det är som inte blivit bra vid putsningen, om det är alla fönster eller enstaka, var så informativ som möjligt, det underlättar i handläggningen av ert ärende.